خدمات پس از فروش هود رابین

مشتریان گرامی رابین، جهت نصب و سرویس محصولات حتما با شماره دفتر خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمائید و یا حرف R را به سامانه پیامکی 30001427 ارسال نمائید.

شماره تماس خدمات پس از فروش: 02156173682/ 02156174903/ 09027564627/ 09027564621

جهت رفاه حال مشتریان عزیز در صورت مشغول بودن خطوط، نام خانوادگی، نام برند و شهر مورد نظر خود را به شماره 09027564621 پیامک نمائید.

ساعت کاری دفتر خدمات پس از فروش:
شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17:30
پنجشنبه‌ از ساعت 9 تا 14

شرایط گارانتی
1- نصب و راه اندازی، تغییر و دستکاری توسط افراد غیر مجاز باعث ابطال ضمانت نامه خواهد شد و هر گونه خسارت ناشی از عدم پیروی از این بند، مسئولیت حقوقی آن به عهده خریدار می‌باشد.
2- در هنگام نصب محصول هزینه‌های جانبی اعم از لوازم اضافی، سیم‌کشی، سوراخ‌کاری کابینت، شیرآلات، ایاب و ذهاب و ...) به عهده خریدار می‌باشد.
3- در دوران گارانتی، تعمیر محصول رایگان می‌باشد. تنها هزینه ایاب و ذهاب تکنسین به عهده مشتری می‌باشد.
4- هر گونه خسارت ناشی از نوسانات برق یا اتصال برد الکتریکی، خراشیدگی، ضربه، شکستگی شیشه (ناشی از تنگ و گشاد بودن محل برش کابینت)، حمل و نقل نامناسب، مصارف غیرخانگی، بلایای طبیعی، آتش‌سوزی، استفاده از مواد شوینده نامناسب، جلادهنده، اسکاچ سیم‌دار و داغی ناشی از حرارت به هیچ‌وجه مشمول ضمانت نخواهد بود.

نکات
1- استفاده از محافظ هود برای تمامی هودها الزامی می‌باشد.
2- مصرف‌کننده گرامی، ضمانت‌نامه فوق فقط با کد نصاب مجاز شرکت و کد گارانتی مشتری دارای اعتبار بوده و تا پایان دوران گارانتی آن را نزد خود نگه دارید.
3- محصولات در مکان غیر مجاز به هیچ عنوان نصب نمی‌گردد. در صورت نصب در محل غیر مجاز توسط خریدار عواقب و مسئولیت آن بر عهده خریدار است.